petek, 20. oktober 2017

Jutranje potepanje na območju Plačkega vrha, tik ob avstrijski meji 18.10.2017

V sredo zjutraj sem se odpravil slikat na Plački vrh 510m, ki je najvišji vrh Slovenskih goric. Na njem je postavljen stolp visok 28m, z katerega se vidi tudi 100km daleč. Leži pa tik ob avstrijski meji(kakšnih 30m), na njem je tudi gostišče.

V navigacijo sem dal napačen naslov, tako da sem kar nekaj časa iskal pot na ta stolp, saj sem bil prvič tukaj. Naposled sem na avstrijski strani v kraju Grassnitzburg našel daljšo peš pot do stolpa. Kasneje izvem da je cesta do gor, ampak malo jutranje rekreacije ni škodilo.
Še pred tem par slik z avstrijske strani .
Pogled v smeri Šentilja, na megleno jutro z kraja Hochgrassnitzberga, kakšnih 30m od slovenske meje.
Območje slikanja






























Na poti do stolpa še v kraju Grassnitzburg poslikam tole.


















































Končno prispem na stolp, kjer je prekrasen pogled na okolico. Pogoji so bili odlični, megla ter višje nekaj oblakov za popestritev fotografije. Na stolpu mi je delal družbo še en fotograf. Več pa naj povedo slike.


































 

Vrnem se nazaj do avta, kjer še naredim par slik v kraju Grassnitzburg.








































Ni komentarjev:

Objavite komentar